Raport „Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw rodzinnych”

Zachęcamy do zapoznania się z opracowaniem zatytułowanym „Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw rodzinnych – stan i uwarunkowania”, który stanowi jeden z efektów projektu badawczego „Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw rodzinnych – rekomendowane kierunki i sposoby oddziaływania”, dofinansowanego ze środków budżetu państwa w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą „Społeczna odpowiedzialność nauki” (SONP/SN/548457/2022). Raport stanowi diagnozę percepcji […]

Czytaj więcej

Pierwsi uczniowie w Centrum Diagnozy Ucznia Zdolnego

Rozpoczęliśmy spotkania z uczniami zdolnymi – uczestnikami projektu „TalentON II – opracowanie standardu diagnozy psychologiczno-pedagogicznej ucznia zdolnego”, które w początkowym etapie służą  identyfikacji poziomu zachowań znamionujących określony typ uzdolnień, a także poznanie potencjalnych deficytów i zmapowanie najmocniejszych stron uczniów – „katalizatorów” rozwoju talentów. Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna odbywa się w oparciu o opracowany, autorski model KOPUZ – […]

Czytaj więcej

23rd International Workshop for Young Scientists “BioPhys Spring 2024″

Z przyjemnością zapraszamy Państwa w imieniu organizatorów: Instytutu Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk w Lublinie wraz z Fundacją Polskiej Akademii Nauk, Slovak University of Agriculture in Nitra (Słowacja), Czech University of Life Sciences, Prague (Republika Czeska), Hungarian University of Agriculture and Life Sciences (Węgry) do udziału w 23. Międzynarodowych Warsztatach dla Młodych Naukowców „BioPhys Spring 2024”, […]

Czytaj więcej

Podziękowania za udział w konkursie

Zakończyliśmy zbieranie zgłoszeń w ramach ogólnopolskiego konkursu na opracowanie krótkiego filmu lub zdjęcia promującego tolerancję, równość, szacunek wobec osób odmiennych kulturowo, organizowanego w ramach projektu „Szkoła dla wszystkich – od tolerancji do integracji”. Dziękujemy wszystkim autorom i autorkom nadesłanych materiałów. Otrzymaliśmy bardzo dużo prac konkursowych, które obecnie są oceniane przez Jury. Przypominamy, że z zgodnie […]

Czytaj więcej

Rozpoczęcie realizacji projektu „Nie stój biernie-wspinaj się po drabinie sukcesu!”

Fundacja Polskiej Akademii Nauk realizuje projekt wspierający aktywizację zawodową kobiet biernych zawodowo na Mazowszu. Inicjatywa jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027. Cel projektu: Zwiększenie możliwości zatrudnienia 50 kobiet w wieku 18–59 lat (w tym min. 25 w wieku 18–29 lat) z powiatów: radomski, lipski, szydłowiecki, zwoleński oraz miasta […]

Czytaj więcej

Rozpoczęcie realizacji projektu „8.1”

Od 1 maja 2024 r. Fundacja Polskiej Akademii Nauk realizuje projekt „8.1” współfinansowany z Funduszy Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+). Projekt ma na celu wspieranie osób zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie gmin województwa lubelskiego objętych programem rewitalizacji. Cel projektu: Zwiększenie aktywności społecznej i zawodowej 90% uczestników, w tym osób biernych zawodowo i […]

Czytaj więcej

Reportaż filmowy ze spotkania z Szymonem Miniczem z Białorusi

Zachęcamy do zapoznania się z reportażem filmowym ze spotkania z osobą pochodzącą z innej kultury, które odbyło się w ramach realizacji projektu „Szkoła dla wszystkich – od tolerancji do integracji”. Tym razem rozmawialiśmy z Szymonem Miniczem z Białorusi. Wydarzenie odbyło się 22 marca w Szkole Podstawowej nr 27 im. Marii Montessori w Lublinie: Szymon o […]

Czytaj więcej

Eksperci Fundacji PAN w panelu naukowym 50. Dni Społecznych

Eksperci Fundacji Polskiej Akademii Nauk – członkowie Zespołu naukowego projektu „Szkoła dla wszystkich – od tolerancji do integracji” poprowadzili panel naukowy poświęcony badaniom zrealizowanym w ramach projektu, który był częścią obchodów 50. Dni Społecznych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II. Fundację PAN reprezentowali: dr dr Błażej Dyczewski, dr Krzysztof Jurek, dr hab. Robert Szwed. […]

Czytaj więcej
Skip to content