Raport z konsultacji „Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw rodzinnych – stan i uwarunkowania”

Jednym z głównych rezultatów projektu „Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw rodzinnych – rekomendowane kierunki i sposoby oddziaływania” jest raport „Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw rodzinnych – stan i uwarunkowania” [dostępny tutaj – PDF]. Główne ustalenia istotne dla zrozumienia istoty zrównoważonego rozwoju firm rodzinnych, zawarte we wspomnianym raporcie, zostały poddane konsultacjom z przedstawicielami firm rodzinnych oraz instytucji otoczenia biznesu, które […]

Czytaj więcej

Monografia „Szkoła dla wszystkich. Od tolerancji do integracji”

„Szkoła dla wszystkich. Od tolerancji do integracji” – to tytuł naszej najnowszej publikacji, która powstała dzięki realizacji projektu o tym samym tytule, zaangażowaniu naukowców, badaczy, praktyków, ekspertów, a także uczniów i nauczycieli. Artykuły zgromadzone w monografii podejmują problem „edukacji dla tolerancji”, której efektem ma być integracja dzieci cudzoziemskich do polskiego systemu szkolnictwa i społeczeństwa. Na […]

Czytaj więcej

Spotkanie podsumowujące projekt „Szkoła dla wszystkich – od tolerancji do integracji”

Projekt „Szkoła dla wszystkich – od tolerancji do integracji” zakończyliśmy spotkaniem, podczas którego omówiliśmy kluczowe wyzwania związane z międzykulturowością w polskich szkołach. Wydarzenie zgromadziło ekspertów, nauczycieli oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych, a jego uczestnicy mieli okazję zapoznać się z wynikami badań, efektami warsztatów oraz nagrodzonymi pracami konkursowymi. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami tego ważne projektu, […]

Czytaj więcej

Druga tura rekrutacji do projektu TalentON II

Rozpoczęliśmy drugą turę rekrutacji uczniów do projektu TalentON II, w ramach którego przeprowadzona zostanie kompleksowa diagnoza psychologiczno-pedagogiczna uczniów zdolnych, uczęszczający do szkół z terenu województwa lubelskiego, ze szczególnym uwzględnieniem uczniów placówek z obszarów wiejskich. Nabór i weryfikacja zgłoszeń trwa od 16 września 2024 r. do 18 października 2024 r. W drugiej turze wyłonimy maksymalnie 100 uczniów w […]

Czytaj więcej

Podcasty o zrównoważonym rozwoju przedsiębiorstw rodzinnych

Zachęcamy do odsłuchania podcastów przygotowanych przez ekspertów naszego projektu „Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw rodzinnych – rekomendowane kierunki i sposoby oddziaływania”, które są poświęcone tematyce zrównoważonego rozwoju firm rodzinnych. Do końca realizacji projektu opublikujemy 10 odcinków. Wszystkie podcasty będą dostępne na stronie biznesirodzina.pl  Zagadnienia poruszane w odcinku nr 1: Czym jest zrównoważony rozwój? Co wspólnego mają przedsiębiorstwa […]

Czytaj więcej

Raport „Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw rodzinnych”

Zachęcamy do zapoznania się z opracowaniem zatytułowanym „Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw rodzinnych – stan i uwarunkowania”, który stanowi jeden z efektów projektu badawczego „Zrównoważony rozwój przedsiębiorstw rodzinnych – rekomendowane kierunki i sposoby oddziaływania”, dofinansowanego ze środków budżetu państwa w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą „Społeczna odpowiedzialność nauki” (SONP/SN/548457/2022). Raport stanowi diagnozę percepcji […]

Czytaj więcej

Pierwsi uczniowie w Centrum Diagnozy Ucznia Zdolnego

Rozpoczęliśmy spotkania z uczniami zdolnymi – uczestnikami projektu „TalentON II – opracowanie standardu diagnozy psychologiczno-pedagogicznej ucznia zdolnego”, które w początkowym etapie służą  identyfikacji poziomu zachowań znamionujących określony typ uzdolnień, a także poznanie potencjalnych deficytów i zmapowanie najmocniejszych stron uczniów – „katalizatorów” rozwoju talentów. Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna odbywa się w oparciu o opracowany, autorski model KOPUZ – […]

Czytaj więcej

23rd International Workshop for Young Scientists “BioPhys Spring 2024″

Z przyjemnością zapraszamy Państwa w imieniu organizatorów: Instytutu Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk w Lublinie wraz z Fundacją Polskiej Akademii Nauk, Slovak University of Agriculture in Nitra (Słowacja), Czech University of Life Sciences, Prague (Republika Czeska), Hungarian University of Agriculture and Life Sciences (Węgry) do udziału w 23. Międzynarodowych Warsztatach dla Młodych Naukowców „BioPhys Spring 2024”, […]

Czytaj więcej
Skip to content