SPORY W XXI WIEKU O POLITYKĘ ZAGRANICZNĄ POLSKI. INTERPRETACJE RACJI STANU.
Baza piśmiennictwa światowego zakresu stosowanych modeli..
Raport z zakresu analizy stosowalności w Polsce modeli analitycznych i podejść teoretycznych
Raport z zastosowania modelu analitycznego myśli politycznej
Charakterystyka programów polityki zagranicznej Polski
Wykaz śladów i świadectw myśli politycznej
Raport z diagnozy najważniejszych spraw międzynarodowych spornych
Neorealistyczna i neoliberalna teoria stosunków Istota – warianty – ewolucja
Kierunki geograficzne polityki zagranicznej Polski
Diagnoza integracji społecznej dzieci ukraińskich w polskim systemie oświaty
Proces integracji społecznej dzieci ukraińskich z klas 7-8 szkoły podstawowej oraz szkół ponadpodstawowych w polskim systemie oświaty. Raport z badań.
Proces integracji społecznej dzieci ukraińskich z klas 4-6 szkoły podstawowej w polskim systemie oświaty. Raport z badań.
Proces integracji społecznej dzieci ukraińskich w polskim systemie oświaty z perspektywy polskich uczniów klas 4-6. Raport z badań.
Proces integracji społecznej dzieci ukraińskich w polskim systemie oświaty z perspektywy polskich uczniów klas 7-8 w szkołach podstawowych oraz uczniów szkół ponadpodstawowych. Raport z badań.
Diagnoza problemów w kontekście integracji rówieśniczej dzieci ukraińskich w polskich szkołach. Raport z badań jakościowych.
Program wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dla uczniów i nauczycieli
Pomiar zasobów psychospołecznych uczniów – podręcznik
Diagnoza zasobów psychospołecznych uczniów, nauczycieli i rodziców w okresie pandemii
Uwarunkowania jakości życia dzieci w młodszym wieku szkolnym w czasie pandemii COVID-19
Jakość życia adolescentów w czasie pandemii COVID-19. Część 1
Projekt STRATEGOR
Raport końcowy z przeglądu 600 gminnych strategii rozwiązywania problemów społecznych
Nowoczesna administracja na rzecz rozwoju społecznego i gospodarczego w województwie lubelskim – program DIALOG
Zintegrowane Innowacyjne Programy – MODEL MAZOWIECKI
Innowacyjne Programy Integralne Wczesnej Interwencji Socjalnej przeciwdziałające wykluczeniu społecznemu młodzieży w województwie lubelskim
E-Odnawialne Źródła Energii Lubelszczyzny (E-OZEL)
Podręcznik metodyczny dla nauczycieli
Lubelskie Ramy Kwalifikacji Zawodowych – model efektywnej współpracy szkół zawodowych z pracodawcami
System akredytacji zasadniczych szkół zawodowych prowadzący do nadania LRKZ